Kodeks zaposlenika
Član 1.
(1) Etički kodeks je skup pravila, moralnih načela i načela profesionalne etike, kojih su se, u svom profesionalnom i javnom djelovanju, obavezni pridržavati zaposlenici Gimnazije „Visoko“.
(2) Etički kodeks propisuje prihvatljivo i profesionalno ponašanje zaposlenih u Gimnaziji „Visoko“.
(3) Etičkim kodeksom uređuju se neke od obaveza i prava zaposlenih, profesionalna odgovornost nastavnika i direktora, odgovornost nastavnika i stručnih saradnika prema učenicima , prema roditeljima, ostalim zaposlenicima škole, te druge odredbe ponašanja u školskom okruženju i odgojno-obrazovnom radu, kao i posljedice koje proizilaze iz kršenja ovog Etičkog kodeksa.
Član 2.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 3.
Etički kodeks sadrži etička načela koja su obavezujuća za direktore, nastavnike i druga stručna i pomoćna lica u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Direktori, nastavnici i stručni saradnici u obavljanju dužnosti primjenjuju načela stručnosti i etička načela ponašanja zaposlenih u odgojno-obrazovnim ustanovama..
Član 4.
Svi zaposleni dužni su čuvati službenu/profesionalnu tajnu sve do njenog službenog objavljivanja.
Član 5.
Zaposleni u odgojno-obrazovnoj ustanovi imaju pravo na dostojanstvo, integritet, privatnost te se navedeno mora uvažavati od strane radnih kolega, učenika i njihovih roditelja..
Član 6.
Nastavnici i stručni saradnici dužni su pred učenicima čuvati svoje dostojanstvo i dostojanstvo radnih kolega.
Član 7.
Nastavnici i stručni saradnici u obavljanju poslovnih zadataka međusobno razmjenjuju mišljenja i informacije o stručnim pitanjima, radi ostvarivanja zajedničkog dobra, razvijaju saradnički i profesionalni odnos.
Član 8.
Nastavnici i stručni saradnici ne smiju davati prednost obrazovnom nad odgojnim radom. Nastavnici imaju profesionalnu i moralnu odgovornost za razvoj ličnosti , psihofizički razvoj i dobrobit, kvalitetu usvojenih znanja, navika, vještina i stavova, a naročitu pažnju posvećuju učenicima sa teškoćama u razvoju.
Član 9.
Nastavnici i stručni saradnici dužni su uvažavati opća načela odgojno-obrazovnog rada, a osobito načela dosljednosti, primjerenosti i individualizacije.
Član 10.
Direktor, nastavnici i stručni saradnici u svakodnevnom radu, svojim ponašanjem i stavom su primjer učenicima..
Član 11.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 12.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 13.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 14.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 15.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 16.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 17.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 18.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 19.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 20.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 21.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 22.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 23.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 24.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 25.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 26.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 27.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 28.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 29.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 30.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 31.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 32.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.
Član 33.
Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.