KODEKS

Kodeks zaposlenika

Član 1.

(1) Etički kodeks je skup pravila, moralnih načela i načela profesionalne etike, kojih su se, u svom profesionalnom i javnom djelovanju, obavezni pridržavati zaposlenici Gimnazije „Visoko“.

(2) Etički kodeks propisuje prihvatljivo i profesionalno ponašanje zaposlenih u Gimnaziji „Visoko“.

(3) Etičkim kodeksom uređuju se neke od obaveza i prava zaposlenih, profesionalna odgovornost nastavnika i direktora, odgovornost nastavnika i stručnih saradnika prema učenicima , prema roditeljima, ostalim zaposlenicima škole, te druge odredbe ponašanja u školskom okruženju i odgojno-obrazovnom radu, kao i posljedice koje proizilaze iz kršenja ovog Etičkog kodeksa.

Član 2.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 3.

Etički kodeks sadrži etička načela koja su obavezujuća za direktore, nastavnike i druga stručna i pomoćna lica u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Direktori, nastavnici i stručni saradnici u obavljanju dužnosti primjenjuju načela stručnosti i etička načela ponašanja zaposlenih u odgojno-obrazovnim ustanovama..

Član 4.

Svi zaposleni dužni su čuvati službenu/profesionalnu tajnu sve do njenog službenog objavljivanja.

Član 5.

Zaposleni u odgojno-obrazovnoj ustanovi imaju pravo na dostojanstvo, integritet, privatnost te se navedeno mora uvažavati od strane radnih kolega, učenika i njihovih roditelja..

Član 6.

Nastavnici i stručni saradnici dužni su pred učenicima čuvati svoje dostojanstvo i dostojanstvo radnih kolega.

Član 7.

Nastavnici i stručni saradnici u obavljanju poslovnih zadataka međusobno razmjenjuju mišljenja i informacije o stručnim pitanjima, radi ostvarivanja zajedničkog dobra, razvijaju saradnički i profesionalni odnos.

Član 8.

Nastavnici i stručni saradnici ne smiju davati prednost obrazovnom nad odgojnim radom. Nastavnici imaju profesionalnu i moralnu odgovornost za razvoj ličnosti , psihofizički razvoj i dobrobit, kvalitetu usvojenih znanja, navika, vještina i stavova, a naročitu pažnju posvećuju učenicima sa teškoćama u razvoju.

Član 9.

Nastavnici i stručni saradnici dužni su uvažavati opća načela odgojno-obrazovnog rada, a osobito načela dosljednosti, primjerenosti i individualizacije.

Član 10.

Direktor, nastavnici i stručni saradnici u svakodnevnom radu, svojim ponašanjem i stavom su primjer učenicima..

Član 11.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 12.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 13.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 14.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 15.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 16.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 17.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 18.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 19.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 20.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 21.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 22.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 23.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 24.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 25.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 26.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 27.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 28.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 29.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 30.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 31.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 32.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.

Član 33.

Svrha Etičkog kodeksa za zaposlene je zalaganje za etičku kulturu u struci, u svrhu poboljšanja odgojno-obrazovnog rada i brige za adekvatan psihofizički rast i razvoj učenika. Odgovornost rada u odgojno-obrazovnim ustanovama zahtijeva afirmaciju i prihvaćanje moralnih načela i prosocijalnih oblika ponašanja svih zaposlenih.