HISTORIJAT ŠKOLE

KRACI HISTORIJAT I DJELATNOST SKOLE

Gimnazija.„ Visoko" je nasljednik škola ovog tipa u Visokom: Franjevačke klasične gimnazije iz perioda prije Drugog svjetskog rata i Gimnazije „Janko Balorda" koja je radila od 28.decembra 1945. godine u zgradi Franjevačke gimnazije.

Dana 26.11.1968. godine otvorena je zgrada u kojoj se i danas nalazi Gimnazija „, Visoko".Gimnazija 22.12.1982. godine prelazi u novu zgradu SŠC „Janko Balorda" u kojoj je danas smještena MSŠ „Hazim Šabanovic". Škola je imala prekid u radu u periodu 1984 - 1991. godina zbog primjene usmjerenog obrazovanja.Školske 1995/96. godine ponovo je krenula sa radom, a od školske 1995/96. godine sa radom počinje Visočka klasična gimnazija.

Visočka klasična gimnazija 9.9.1999. godine prelazi u adaptiranu zgradu nekadašnjeg SŠC „Janko Balorda". Odlukom Osnivača (općina Visoko) od jula 1997.godine došlo je do povezivanja Visočke klasične gimnazije I Opće gimnazije izdvajanjem iz Mješovite srednje škole “Hazim Šabanovi". Nastava se odvijala u dvije zgrade, u zgradi Gimnazije i u prizemiju MSŠ “Hazim Sabanović". Od 1.9.1999. godine nastava se odvija u zgradi Gimnazije „ Visoko".Gimnazija ”Visoko" je do sada ispratila 57 generacija maturanata.

Uskladu sa reformskim trendovima u odgoju i obrazovanju koji podrazumijevaju stalno usklađivanje obrazovne teorije i prakse s razvojem nauke i tehnologije, postizanje kvalitetnih rezultata u školstvu, neophodno je organizacijsku, kadrovsku i materijalnu strukturu škole konstantno unapređivati.

Posebnu pažnju neophodno je posvetiti razvojnoj ulozi skole koju treba temeljiti na praćenju promjena u savremenom svijetu i usklađivanju nastavnih sadržaja sa tim promjenama, kako bi obrazovni sistem bio što kompatibilniji s razvojem nastavno-naučne misli, s posebnim naglaskom na sticanje zanja, razvijanje vještina i kompetencija uz primjenu savremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija i metoda rada.

Da bi se postigla veća kvaliteta u učenju, neophodno je raditi na poboljšanju kvaliteta neposrednih realizatora u nastavi - nastavnog osoblja, nastavnih programa, na kvaliteti okoline-okruženja u kojima se nastava izvodi i kvaliteti procesa učenja.

Plan i program rada Gimnazije ima općeobrazovni karakter koji treba da obezbijedi osnovu za optimalan razvoj učenika uvažavajući individualne razlike kako bi svaki učenik mogao ispoljiti i razviti svoje sklonosti i sposobnosti, razviti kritičko mišljenje, usvojiti nove načine sticanja zanja i ovladavanja novim tehnikama uz rad a na najnovijim tehnikama i metodama rada u nastavi.

Predmetno-planska struktura Gimzazije omogućava učenicima individualno opredjeljenje područja izučavanja: jezičko, društveno, prirodno, matematicko-informaticko, pedagoško i informaciono-komunikaciono izborno područje kroz koja će usavršavati I sticati znanja I sposobnosti za nastavak obrazovanja na visokoškolskim ustanovama.